کد خبر: ۱۱۷۸۰۵
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
احد آزادیخواه:
آینده‌ فضای مجازی با وجود آذری جهرمی روشن است
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: عقلانیت مهندس آذری جهرمی به ما امید می‌دهد که در حوزه‌ی IT به معنای وسیع کلمه، آینده‌ی خوبی را خواهیم داشت.
ناطقان: حجت الاسلام دکتر احد آزادیخواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون ارزیابی عملکرد سه و ماه و اندی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، گفت: با توجه به اما و اگرهایی که در نوع مدیریت آقای آذری جهرمی و جوانی ایشان مطرح می‌شد، اما ما بردباری و پختگی لازم و تأنی و تأمل را در سبک مدیریتی ایشان شاهد و ناظر هستیم.

وی ادامه داد: عقلانیت در وجود ایشان، چه در حوزه‌ی مدیریتی، چه در توجه به استان‌ها، چه در مواجهه با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مشهود است و برخورد ایشان برخوردی با تامل و عقلانیت بالا می‌باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس، خاطرنشان کرد: این موضوع به ما امید می‌دهد که در حوزه‌ی IT به معنای وسیع کلمه، آینده‌ی خوبی را خواهیم داشت؛ چراکه هم گسترش و توسعه‌ی حوزه‌ی IT و فضای مجازی را شاهد و هم نوع نظارتی که لازم است صورت می‌گیرد تا آسیب‌ها به حداقل برسد که عملکرد آقای آذری جهرمی نشان دهنده‌ی توجه به این موارد مهم است.

آزادیخواه تاکید کرد: با توجه به عملکرد موثر و مثبت وزیر جوان ارتباطات، ما هم از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم که به جوان‌ها در مدیریت سطح کلان کشور فرصت بیشتری دهند.

منبع: سیتنا