کد خبر: ۲۱۹۰۳۵
تاریخ انتشار:۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
راهپیمایی22بهمن در40نقطه تهران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۲۲کارگروه در سطح استان تهران برنامه‌های متنوعی برای شهرستان‌های استان تهران تدارک دیده‌اند که امسال با روحیه استکبارستیزی مضاعف برگزار خواهد شد.
ناطقان: حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر یکشنبه در حاشیه جلسه جمع‌بندی برنامه‌های بزرگداشت ایام الله چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان تهران ۲۲ کارگروه در حوزه های مختلف برای مراسمات دهه فجر برنامه ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هزاران برنامه در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و حوزه های علمیه سطح استان برگزار می‌شود: افزود: امسال حال و هوای تمام برنامه های دهه فجر تحت تاثیر شهادت حاج قاسم سلیمانی است و ما شهادت ایشان را یک تحرک جدید و معنویت تازه در برنامه ها می‌بینیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از محورهای مراسمات امسال است که در تمام تریبون ها حضور دارد.

محمودی با اشاره به جنایات اخیر آمریکا بیان کرد: ۲۲بهمن مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است و امسال روحیه استکبارستیزی، مقاومت، جهاد و ایستادگی مقابل استکبار و جنایتکاری مثل ترامپ که خودش شخصا ترور یک مقام عالی رتبه ما را برعهده می گیرد، مضاعف خواهد بود.

وی با تاکید بر تنوع و نوآوری در برنامه‌ها تصریح کرد: در تمام ۱۴ شهرستان کارگروه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر تشکیل شده و در ۴۰ نقطه در سطح استان راهپیمایی اصلی برگزار خواهد شد.

محمودی با اشاره به جمعیت ۶میلیونی شهرستان‌های استان تهران گفت: برخی از شهرستان‌های استان تهران به مثابه یک استان هستند و لذا باید به طور ویژه حمایت شوند و باتوجه به اینکه در رسانه ملی از داشتن شبکه استانی محروم هستیم، صداوسیما توجه بیشتری به برنامه‌های شهرستان‌ها داشته باشد‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه بیانیه گام دوم زمینه ساز حکومت مهدوی است افزود: بیانیه گام دوم در حال تحقق است و پیام های این بیانیه را جوانان کشورهای اسلامی دریافت کرده‌اند و آینده قضاوت خواهد کرد که ما به اهداف خود نزدیک شده‌ایم و شاهد حضور قوی جوانان در عرصه انقلاب خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن بالاترین مانور در شکستن توطئه دشمن و بیمه کردن نظام است همانگونه که همه توطئه‌ها و اغتشاشات با حضور مردم خاموش شده است.