کد خبر: ۲۳۳۱۱۸
تاریخ انتشار:۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
سردار دهقان به "قالیباف"تبریک گفت
مشاور رهبر انقلاب در حوزه صنایع دفاعی در پیام‌های جداگانه‌ای، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از تلاش‌های ۱۲ ساله علی لاریجانی در مجلس تقدیر کرد.
ناطقان: سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای، ریاست مجلس شورای اسلامی را به محمد باقر قالیباف و مسئولیت مشاوری رهبر انقلاب را به علی لاریجانی را تبریک گفت.

متن پیام سردار دهقان به محمدباقر قالیباف بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

برادر و همرزم عزیزم جناب آقای قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع نمایندگان مردم را تبریک عرض می‌کنم.

بی شک کارنامه عملکرد گذشته شما نوید بخش مدیریتی «انقلابی»، «تحول گرا» و «کارآمد» در فصل جدید مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

این انتخاب همچنین نشان دهنده عزم جدی نمایندگان محترم مردم برای تحقق عملی پیام مقام معظم رهبری و حرکت مجلس در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به مقولات پراهمیت «اقتصاد»، «معیشت اقشار ضعیف جامعه» و «فرهنگ» به عنوان نقاط کانونی کار و فعالیت در کشور است.

از درگاه خداوند متعال موفقیت جناب عالی در این سنگر خدمت را ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و روح با عظمت برادران شهیدمان خواهانم.

حسین دهقان

مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح

همچنین متن پیام تبریک سردار دهقان به علی لاریجانی نیز به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

برادر ارجمند جناب آقای لاریجانی

مشاور محترم رهبر معظم انقلاب

سلام علیکم؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق ارزشمندی است که به حمدالله در طول ۱۲ سال گذشته و در قامت ریاست مجلس شورای اسلامی که پایه اصلی مردم سالاری دینی در این نظام مقدس است، نصیب جناب عالی گشت.

تلاش‌های جنابعالی در دوران مدیریت مجلس در کنار صبر، درایت و دوراندیشی همیشگی شما قابل ستایش و قدردانی است. امیدوارم همچون گذشته و در دیگر سنگرهای خدمت گزاری برای انقلاب اسلامی، منشأ خدمات ارزنده باشید.

سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

حسین دهقان

مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح