کد خبر: ۶۷۹۰۴
تاریخ انتشار:۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
جزئیات اقساط کنسرسیوم پدیده
استاندار خراسان رضوی با اشاره به پرداخت قسط نخست کنسرسیوم بانکی پدیده شاندیز اظهار کرد: قرار است اقساط دوم و سوم این کنسرسیوم به ترتیب تا 15 و آخر اسفند ماه پرداخت می شود.
ناطقان: علیرضا رشیدیان در حاشیه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا، اظهار کرد: تمام این تسهیلات به نسبت کاری که انجام می شود، پرداخت می شود. یعنی باید اقدامات انجام شده ارزیابی شود و سپس اقساط بعدی پرداخت خواهد شد.

علیرضا رشیدیان همچنین در حاشیه برگزاری کارگروه توسعه صادرات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه ستاد تدبیر استان با حضور قائم مقام بانک صادرات در خصوص تعیین تکلیف مطالبات باقی‌مانده سپرده‌گذاران موسسه میزان اظهار کرد: براساس آن مصوبه بنابراین شد بانک صادرات اطلاعیه خود برای تعیین تکلیف سپرده‌گذاران را بر اساس همان مدلی که به نتیجه رسیده بود، تا پایان بهمن ماه ارایه دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه به این قول عمل نشده است، البته ظاهرا رئیس بانک صادرات برای انجام ماموریت به خارج از کشور رفته و مجموعه این بانک نتوانسته بود به جمع‌بندی برسد اما به هر حال امیدواریم تا پیش از 15 اسفند تکلیف سپرده‌گذاران را روشن کنند.

رشیدیان یادآور شد: براساس توافق ستاد تدبیر سقفی دو ماهه برای بانک صادرات تعیین شد که طی مکاتبه با معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور و رئیس بانک مرکزی درخواست کردیم طبق همان مصوبه در زمان تعیین شده تکلیف باقی‌مانده سپرده‌گذاران مشخص شود و آنچه که باید به صورت نقدی و یا به‌صورت سپرده و بازگشایی حساب به ایشان پرداخت شود، براساس همان سازوکاری که به توافق رسیده‌اند، انجام شود.