کد خبر: ۶۸۲۱۴
تاریخ انتشار:۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
افشای عکس جدید از ال جی جی6
ایوان بلس در صفحه توییتر خود تصویری منتشر کرده است که به‌لطف آن می‌توان ال‌جی جی ۶ را در سه رنگ مختلف مشاهده کرد.
ناطقان:ال‌جی ۸ اسفند کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و از گوشی هوشمند جدیدش به نام جی ۶ رونمایی می‌کند. تاکنون شایعات و گزارش‌های مختلفی از پرچم‌دار آینده کمپانی ال‌جی منتشر شده است که می‌توان به حذف قابلیت ماژولار، برخورداری از طراحی جدید، دستیار هوشمند و دوربین قدرتمند اشاره کرد.

تصویری از ال جی جی ۶ در سه رنگ مختلف فاش شد

انتشار این گزارش‌ها نیز باعث شده است تا تصویر کلی از آنچه ال‌جی می‌خواهد در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ معرفی کند داشته باشیم. با این حال، افشاگر معروف، ایوان بلس، تصویری در حساب توییتر خود قرار داده است که می‌توان ال‌جی جی ۶ را در سه رنگ مختلف مشاهده کرد.

تصویر از کیفیت بالایی برخوردار است و به ما نشان می‌دهد که ال‌جی جی ۶ دارای حاشیه بسیار کمی در لبه‌های نمایشگرش است. البته این موضوع مانع استفاده از لوگوی ال‌جی در انتهای گوشی نشده است و ال‌جی کماکان قصد دارد از لوگوی خود در جلوی محصولاتش استفاده کند.

اینکه ال‌جی جی ۶ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود هنوز قطعی نیست؛ اما با توجه به گفته‌های ایوان بلس، ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را در سه رنگ سفید، مشکی و پلاتینیوم یخی عرضه کند.

در پشت ال‌جی جی ۶ می‌توان ترکیب دوربین دوگانه را مشاهده کرد و اسکنر اثر انگشت درست در زیر دوربین پشت ال‌جی جی ۶ قرار گرفته است. این‌طور که از تصاویر مشخص است، در سمت راست جی ۶ از دکمه فیزیکی استفاده نشده است و به‌احتمال زیاد، دو دکمه فیزیکی که در سمت چپ قرار دارند راکر ولوم صدا هستند.