کد خبر: ۷۳۲۲۶
تاریخ انتشار:۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
اجرای"فیتیله‌ای ها"درمحله هرندی
معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تهران از برگزاری هشتمین جشنواره محله امید در هرندی خبر داد.
ناطقان:محمد علی قندهاری نیا با بیان این مطلب افزود: از امروز(پنجم فروردین ماه) ویژه برنامه «گل آمد، بهار آمد» تا روز پنج شنبه ۱۰ فروردین ماه به مدت ۶ روز در محله هرندی و بوستان زندگی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه در دو بخش استیج و برپایی غرفه های فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی طراحی شده است که در بخش استیج ، برنامه ، توسط گروه «عمو فیتلیه» با رویکرد کودکان و خانواده اجرا میگرد و در این بخش مهمان ها و هنرمندان زیادی حضور خواهند داشت.

معاون شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به پخش این برنامه از شبکه یک سیما بیان کرد: در زمان برگزاری برنامه«گل آمد، بهار آمد»، این بدنامه ضبط شده و روز بعد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه پخش تلویزیونی برنامه «گل آمد، بهار آمد» از روز اول عید آغاز شده است، یادآور شد: عمو فیتیله ها از روز اول عید با هماهنگی و مشارکت شهرداری منطقه ۱۲ تهران ، هر روز اقدام به تولید برنامه هایی در خصوص مشاغل حساس و افرادی که در روزهای تعطیل هم سر کار بودند، کرده اند ، به عنوان مثال : روز اول عید به دیدار آتش نشانان رفته و یاد و خاطره آتش نشانان شهید را گرامی داشتند و در روزهای بعد نیز به کارگاه مترو و یک مرکز خدمات شهری و ... نیز سر زدند.

قندهاری نیا با اشاره به بخش های دیگر هشتمین جشنواره محله امید تاکید کرد: در حاشیه برنامه «گل آمد، بهار آمد» فاز نخست بوستان زندگی افتتاح می شود و این برنامه نیز در سال آمفی تئاتر روباز بوستان زندگی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به کاشت ۶۰۰ هزار لاله در بوستان زندگی گفت:  یکی از قسمت های جذاب بوستان زندگی رویش ۶۰۰ هزار لاله رنگارنگ در این بوستان است که شهروندان می توانند در کنار لاله ها ی زیبا عکس های یادگاری بگیرند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ با اشاره به افتتاح بخشی از شهربازی کودکان در بوستان زندگی افزود: در بخش جنبی جشنواره ۲۸ غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی با ارائه بیش از ۴۰ فعالیت ، راه اندازی شده است که از ساعت ۱۵ تا ۱۹ فعالیت خواهند داشت و شهروندان می توانند از این غرفه های استفاده کنند.

به گفته وی؛ غرفه های تفریحات ورزشی اعم از فوتبال دستی، پینگ پنگ، بازی های بادی، منچ و مارپله، تیراندازی، بازی های بومی محله ای مانند لی لی، طناب کشی و مچ اندازی  و همچنین غرفه های فرهنگی با حضور روحانیون و برنامه های خیمه شب بازی و نقالی در بوستان زندگی راه اندازی شده است.

معاون شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: با توجه به پخش تلویزیونی برنامه«گل آمد، بهار آمد» امکان پذیرایی از تمامی شهروندان در سال ۳۰۰۰ نفری آمفی تئاتر بوستان زندگی وجود دارد.

قندهاری نیا با اشاره به رفع مشکل پارکینگ خودروها برای شهروندان در بوستان زندگی بیان کرد: امسال ورودی اصلی بوستان زندگی از خیابان شوش است و با هماهنگی پلیس راهور منطقه محل اصلی پارک خودروها نیز در خیابان شوش در نظر گرفته شده تا امکان دسترسی شهروندان به این مجموعه راحت تر شود.

به گفته وی؛ برنامه «گل آمد، بهار آمد» در بخش استیج نیز از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه آغاز خواهد شد.