کد خبر: ۷۸۵۵۰
تاریخ انتشار:۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
روحانی:
در روزهای آینده حقایقی که تاکنون نگفتم را به مردم خواهم گفت/ میگویم برخی بجای کمک، چگونه هر روز سنگ اندازی کردند
رئیس جمهور گفت: در روزهای آینده و فرصت های پیش رو، برخی حقایق را به مردم خواهم گفت، که عده ایی به جای کمک به مردم و پیشرفت ایران، سنگ اندازی کردند.
ناطقان: حسن روحانی لحظاتی قبل در مراسم افتتاح تعدادی از پروژه های استان قزوین اظهار داشت: تولید اشتغال و ایجاد شغل مناسب کاری فراتر از شعارها و وعده هاست چرا که برای ایجاد شغل باید مولفه های فراوانی در کنار یکدیگر قرار گیرد تا بتوان به شغلی پایدار و اثر گذار تبدیل شود.                                                                                                                                                                           
رئیس جمهور ایران بیان کرد:انتخابات روزهای پر افتخاری برای کشور ما در همه ابعاد آن است.چرا که انتخابات یعنی فضایی که مردم نظر و رای خود را انتخاب می کنند و امروز آنچه داریم در سایه انتخاب شما در سال 92 محقق شده است.                                                                     
 
وی افزود: برخی به جای کمک به ملت ایران و کمک به پیشرفت ملت ایران هر روز سنگ اندازی کردند اما ملت ما با مقاومت، قدرت و ایستادگی و بی اعتنایی به زحمات انجام شده کار خود را انجام دادند.

 
روحانی بیان کرد: در حال حاضر فقط ۵ کشور در جهان هستند که بالای چند صد هزار شغل در سال تولید میکنند، این در حالی است که در سال ۹۵ مجموعا ۶۳۰ هزار شغل خالص در کشور تولید شد اگرچه نیاز کشور ما بیشتر از این ارقام است ولی تولید این اشتغال نیازمند جذب فناوری و برنامه ریزی های بلند مدت است.

 
رئیس جمهور گفت: امروز یک هزار و چهارصد میلیارد تومان برای افتتاح هر پروژه هزینه شده است و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

 
وی عنوان کرد: اگر فقط یک نفر در کشور ما بتوانند وارد عرصه فعالیت شوند برای ما جای خوشحالی و خرسندی است.

 
روحانی افزود: برخی به جای کمک به ملت ایران و کمک به پیشرفت ملت ایران هر روز سنگ اندازی کردند اما ملت ما با مقاومت، قدرت و ایستادگی و بی اعتنایی به زحمات انجام شده کار خود را انجام دادند.

 
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز کشور ما در مسیر حرکت و پیشرفت قرار گرفته است و واحد های تولیدی که امروز مشغول به کار شدند روزهای قبل، ماه های قبل و روزهای آینده به معنای امید جدید برای کشور و مردم ماست.

 
وی بیان کرد: خوشبختانه ما امروز در تولید مواد اولیه توانایی های خوبی به دست آورده ایم. و در صنایع پتروشیمی توانسته ایم بسیاری از محصولات را تولید کنیم.

 
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: واحد های نیمه فعال استان قزوین با تسهیلات پرداخت شده توانستند دوباره به عرصه فعالیت بازگردند و امروز ایجاد اشتغال برای جوانان ما دوباره شکل گرفته است.

 
روحانی افزود: باید دست به دست هم بدهیم تا در مسیر پیشرفت، تولید و اشتغال حرکت کنیم.

 
رئیس جمهور افزود: امروز انتقال آب سد طالقان به قزوین برای مردم استان قزوین خوشحالی به ارمغان آورده است و همه باید از این حرکت بزرگی که در کشور ما اغاز شده است خوشحال باشیم.

 
وی عنوان کرد: مردم هم با زبان باید مطالبات خود را به مسئولین بگویند و هم با عمل، حرکت و رای خود باید مسیر و راه مد نظر خود را اعلام کنند.

 
روحانی  بیان کرد: انتخابات روزهای پر افتخاری برای کشور ما در همه ابعاد آن است، چرا که انتخابات یعنی فضایی که مردم نظر و رای خود را انتخاب می کنند و امروز آنچه داریم در سایه انتخاب شما در سال ۹۲ محقق شده است.

 
رئیس جمهور گفت: اگر سال ۹۲ ما راه تعامل سازنده با دنیا را انتخاب نکرده بودیم امروز شرایط دیگری داشتیم و در حوزه صادرات نفت، تولیدات، پتروشیمی و کشاورزی شرایط دیگری بر کشور حاکم بود.

 
وی افزود: بزرگترین وظیفه ما این روزها این است که همه مردم را تشویق کنیم به حضور پای صندوق های رای و تشویق کنیم به انتخاب کسی که می دانند برای کشور و آینده فرزندان و سرنوشت ما بسیار تایین کننده است.

 
رئیس جمهور تصریح کرد: امیدوارم همه ما بانشاط و شاداب با همراهی بتوانیم حماسه ای بزرگ تر از حماسه سال ۹۲ بیافرینیم.