کد خبر: ۱۰۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
سخنگوی رسمی عملیات «قادمون یا تلعفر» اعلام کرد که نیروهای عراقی روستاهای «الدبونه»، «المزرعه» و «ابوماریا» را در شمال شهرستان تلعفر آزاد کردند.
ناطقان: سخنگوی رسمی عملیات «قادمون یا تلعفر» از آزادسازی 3 روستای دیگر در شمال شهرستان تلعفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری الغدیر، سرگرد «یحیی رسول» امروز شنبه در نشست خبری پیرامون عملیات آزادسازی شهرستان تلعفر گفت که نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی موفق شده‌اند 3 روستای «الدبونه»، «المزرعه» و «ابوماریا» را در شمال شهرستان تلعفر آزاد کنند.

سپهبد عبدالامیر رشید یارالله، فرماندهی عملیات مذکور ساعتی پیش اعلام کرد که نیروهای عراقی 90 درصد این شهرستان را آزاد کرده‌اند.

ابوهدی الساعدی، فرمانده تیپ 10 الحشد الشعبی نیز گفت که کار تروریست‌های داعش در تلعفر تمام شده و تا ساعاتی دیگر این شهر به طور کامل آزاد خواهد شد.

وی افزود، ضربات سختی به ترویست‌های داعش در شهر وارد شده و آن‌ها مجبور به خروج از این شهر شده و متواری شده‌اند.



عملیات آزادسازی شهر و شهرستان تلعفر موسوم به «قادمون یا تلعفر»، 20 آگوست به فرمان حیدرالعبادی، نخست وزیر و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق آغاز شد.

نیروهای ارتش، واکنش سریع، نهاد مقابله با تروریسم، پلیس فدرال و الحشد الشعبی در این عملیات مشارکت دارند.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادسازی ، تلعفر ، داعش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین