کد خبر: ۱۰۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
حسین قدوسی گفت: مشکل مالیاتی باشگاه نفت رفع شده و قرار است این بدهی قسط بندی شود.
ناطقان: حسین قدوسی درباره آخرین وضعیت بدهی مالیاتی باشگاه نفت تهران اظهار داشت: پس از اینکه اداره مالیات و امور دارایی از اداره کل ورزش و جوانان درخواست کرد پروانه فعالیت باشگاه نفت تهران به دلیل بدهی مالیاتی باطل شود، مذاکراتی را برای رفع این مشکل انجام دادیم.

او ادامه داد: باشگاه نفت حدود 10 میلیارد و 700 میلیون بدهی مالیاتی دارد که بخش زیادی از آن مربوط به جریمه و دیرکرد مالیاتی است که از سال 93 پرداخت نشده است. خریدار نفت این باشگاه را با 15 میلیارد بدهی خریداری کرده و پس از رفع مشکل مالیاتی گام بزرگی برای پرداخت بدهی های این باشگاه برداشته می شود. طبق مذاکره مالک باشگاه نفت با اداره دارایی قرار است پس از صدور رای تجدیدنظر خواهی، این اداره بدهی مالیاتی باشگاه نفت را قسط بندی کند.

قدوسی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسائل برای رفع موانع حضور نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا اقدامی جدی است چراکه حضور ما در این رقابت ها با تهدید همراه بود. درحالی که بسیاری از تیم ها از ابتدای فصل هیچ پرداختی ای به بازیکنانشان نداشته اند، باشگاه نفت 10 درصد مبلغ قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده و این امر نشان دهنده حرکت رو به جلو ماست.

او درباره احتمال جذب بازیکن از سوی تیم نفت تهران بیان کرد: در فرصت باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات دنبال جذب بازیکن جدید هستیم و بودجه ای را هم برای تقویت تیم در نیم فصل درنظر گرفته ایم. از طرفی با جدیت دنبال دریافت مجوز حرفه ای و رفع مشکلات هستیم. در این میان باید از زحمات گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان تهران برای رفع مشکل مالیاتی باشگاه و مهدی تاج به دلیل اخذ فرصت 2 ماهه برای تیم های بدهکار ایرانی از مسئولان AFC تشکر کنم.

سخنگوی باشگاه نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: حمید درخشان به تازگی نشستی را با مالک باشگاه برگزار کرده و نام بازیکنان مدنظرش را برای تقویت تیم به او ارائه کرده است. گلرخسار هم قول داد برای جذب این بازبکنان اقدامات لازم را انجام دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین