کد خبر: ۱۰۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
رئیس دانشگاه آزاد گفت: با توجه به مشغله آقای محسن هاشمی در شورای شهر تهران و تغییرات تشکیلاتی در دانشگاه آزاد با استعفای ایشان موافقت خواهد شد.
ناطقان: فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح همایش 2 روزه معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در تشکیلات دانشگاه آزاد بازنگری کرده‌ایم و این مسئله در هیأت امنای دانشگاه آزاد تصویب شد که بر اساس آن برخی معاونت‌ها در برخی دیگر از معاونت‌های دانشگاه آزاد ادغام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با استعفای آقای محسن هاشمی از دانشگاه آزاد موافقت خواهد شد، گفت: با توجه به مشغله آقای محسن هاشمی در شورای شهر تهران و تغییرات تشکیلاتی در دانشگاه آزاد با استعفای ایشان موافقت خواهد شد.

رهبر با بیان اینکه در ارائه محتوای آموزشی کلاس‌های درسی دانشگاه آزاد هرج و مرج وجود دارد، خاطرنشان کرد: در ساماندهی این وضعیت تاکید خواهیم کرد. یک هرج و مرج در ارائه محتوای آموزشی در کلاس‌های درس ما وجود دارد و باید محتوای آموزشی ساماندهی شود و تبدیل به سرفصل دروس استاندارد شود و ما نیز بر اجرای آن نظارت داشته باشیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین