کد خبر: ۱۰۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
سخنرانی رییس‌جمهور در جشنواره شهید رجایی آغاز شد.
ناطقان: سیزدهمین جشنواره شهید رجایی با شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال با حضور رئیس‌جمهور دقایقی پیش آغاز شده و  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در این مراسم که از عصر امروز (چهارشنبه) به مناسبت هفته دولت و برای تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت در محل سالن اجلاس سران تهران آغاز شده بعد از تقدیر از خانواده شهدای دولت و سازمان‌های برگزیده، سخنرانی خود را آغاز کرده است.

علیرضا آوایی وزیر دادگستری، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد، محمود حجتی وزیر کشاورزی، سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی رئیس بنیاد شهید، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و تعدادی از مسئولین، کارکنان و خانواده شهدای دولت، استانداران و مدیران سازمان‌های دولتی در این مراسم حضور دارند.

****

در این مراسم رییس جمهور از خانواده ٥ شهید دولت، شهیدان محمد جواد تندگویان، سید موسی نامجو، موسی کلانتری، محمود قندی و حسن عباسپور و برگزیدگان و دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی در سال ٩٦ که بر اساس نتایج ارزیابی های انجام شده از عملکرد سال ٩٥ آنها انتخاب شده اند با اهداء لوح و تندیس جشنواره، تقدیر کرد.

بر این اساس وزارت امور اقتصادی و دارایی ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان ملی استاندارد، سازمان بهزیستی کل کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان ١٠ دستگاه برتر در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی برگزیده و از سوی رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین