کد خبر: ۱۰۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
مرتضی میر منتظمی، نمایشنامه «بکت» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌برد.
ناطقان: «بکت» عنوان تازه ترین اثر مرتضی میرمنتظمی است که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، از 12 مهر ماه سال جاری در سالن استاد ناظر زاده کرمانی این تماشاخانه روی صحنه خواهد رفت.

نمایشنامه «بکت» نوشته ژان آنوی، نویسنده مشهور فرانسوی است و این نمایشنامه برای اولین بار قرار است با طراحی و کارگردانی مرتضی میر منتظمی و شیوه اجرایی متفاوتی در تهران روی صحنه برود، تمرینات این گروه نمایشی از مدت‌ها قبل در مرکز شهر آغاز شده و چهارده بازیگر در این نمایش او را همراهی خواهند کرد.  


 

میرمنتظمی آذر ماه سال 95 نمایش «پنج ثانیه برف» را در تالار حافظ روی صحنه برد که این نمایش در آن زمان با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند، این کارگردان جوان در تازه ترین اثر نمایشی خود، طراحی و ترکیب جدیدی را برای شیوه روایت قصه اش به کار گرفته است.

 طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته این نمایش، از 12 مهر ماه سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

میرمنتظمی پیش از این، کارگردانی نمایش‌های پرمخاطب و موفقی هم چون «مالی سویینی»، «زن مرد»، «پی 2» ، «فرکانس» و «ابرها» را در کارنامه هنری خود داشته است و این نمایش تازه ترین اثر گروه تئاتر مشق محسوب می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین