کد خبر: ۱۰۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
پسر ارشد ترامپ به کمیته قضایی سنای آمریکا گفت که دیدار سال گذشته وی با وکیل روس یک دیدار معمولی و فقط به این دلیل بود که احتمال می‌رفت وی اطلاعات مناسبی در باره هیلاری کلینتون دارد و اصلا موضوع تبانی با روس‌ها برای تخریب کمپین رقیب پدرش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ مطرح نبوده است.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا  پس از این جلسه پنج ساعته که پشت درهای بسته برگزار شد و تا غروب به طول انجامید گفت که از جلسه راضی بوده است.

وی گفت:  برای ما مهم بود که اطلاعاتی درباره «مناسب بودن هیلاری کلینتون برای ریاست جمهوری آمریکا» پیدا کنیم.

ترامپ جونیور در بخشی از بیانیه خود تصریح کرده است: من بر این باور بودم که اگر آن وکیل روس اطلاعاتی درباره مناسب نبودن هیلاری کلینتون یا واجد شرایط نبودن وی برای تصدی ریاست جمهوری آمریکا در اختیار دارد باید به سخنان وی گوش دهم.

وی همچنین گفته است که در دیدارش با ناتالیا وسلنیتسکایا  Natalia Veselnitskaya،‌ وکیل روس،‌ در برج ترامپ در نیویورک هیچ اطلاعات  مهمی به دست نیاورده است.

موضوع اعمال نفوذ روس ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا بر ریاست جمهوری دونالد ترامپ سایه انداخته است. دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کرده‌اند مسکو تلاش کرده است نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا به نفع دونالد ترامپ رقم بخورد.

شماری از کمیته‌های کنگره و یک مشاور ویژه سرگرم بررسی احتمال دخالت و اعمال نفوذ روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا هستند.

حضور دونالد ترامپ جونیور در کمیته قضایی سنای آمریکا اولین مورد از حضور یکی از اعضای خانواده ترامپ در جلسات تحقیق و تفحص در خصوص دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب می شود.

با این حال،‌ روسیه هرگونه تلاش این کشور برای اعمال نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا را رد کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین