کد خبر: ۱۰۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
از جمله علائم سرطان می توان به لکه های پوست، کاهش وزن، خستگی و … اشاره کرد. در این مقاله شما را با چندین نشانه سرطان آشنا می کند و توصیه می کند در صورت دیدن حتی یکی از این نشانه ها به پزشک مراجعه فرمایید.
ناطقان: از جمله علائم سرطان می توان به لکه های پوست، کاهش وزن، خستگی و … اشاره کرد. در این مقاله شما را با چندین نشانه سرطان آشنا می کند و توصیه می کند در صورت دیدن حتی یکی از این نشانه ها به پزشک مراجعه فرمایید.
تغییرات در پوست

لکه ای جدید بر روی پوست و یا تغییر اندازه، شکل و رنگ لکه های قبلی می تواند نشانه ای از سرطان پوست باشد. یکی دیگر از علائم بروز لکه هایی است که مشابه دیگر لکه ها در بدن شما نیستند. اگر هر گونه علائم غیر معمول داشتید از پزشک خود بخواهید پوست شما را بررسی کند. او معاینه ای انجام خواهد داد و ممکن است قطعه کوچکی (به نام بیوپسی) برای بررسی دقیق تر برای سلول های سرطانی را از پوست بردارد.
سرفه های آزار دهنده

اگر سیگار نمی کشید، احتمال بسیار کمی وجود دارد که سرفه های آزار دهنده نشانه سرطان باشد. معمولا، این سرفه ها به دلیل ترشحات پشت بینی، آسم، رفلاکس اسید، یا عفونت ایجاد می شوند. اما اگر سرفه های شما برطرف نمی شوند و یا سرفه خونی دارید – به خصوص اگر سیگاری هستید – به پزشک مراجعه کنید. او ممکن است مخاط ریه ها شما را تست کند و یا یک رادیوگرافی قفسه سینه برای تشخیص سرطان ریه انجام دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین