کد خبر: ۱۰۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
سید عرفان جعفریان در ۴۶، مهدی عشقی در ۵۴ و سید مهدی هاشمی در ۱۰۰ کیلوگرم راهی مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد نوجوانان جهان شدند.
ناطقان: پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از امروز شنبه با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در شهر آتن یونان آغاز شد. بر این اساس نتایج نمایندگان کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۴۶ کیلوگرم سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سوتا اوگاوا از ژاپن می رود و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه کشتی گیران مولداوی و قزاقستان روبرو خواهد شد.

در وزن ۵۴ کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست به مصاف رابرت هاوارد از آمریکا رفت و با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با دمیربیک مقصوداف از تاجیکستان مبارزه کرد و ۹ بر ۷  برنده شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با ولادیسلاو اوستاپنکو از اوکراین مصاف می کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم امیر حسین مقصودی در دور نخست به مصاف بیامبادور انخبایار از مغولستان رفت و با نتیجه ٤ بر ٤ مغلوب شد.

در وزن ۷۶ کیلوگرم میثم زارع در دور نخست به مصاف یامادا از ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. وی در دور بعدی با بنیامین گریل از اتریش مبارزه کرد و با نتیجه ۱۲ بر صفر برنده شد. زارع در دور بعدی با پاروین مالیک از هند مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم سید مهدی هاشمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف احمد خلیل از مصر رفت و در ۲۰ ثانیه حریف را ضربه فنی کرد. هاشمی با این پیروزی راهی یک چهارم نهایی شد و باید با برنده هند و ژاپن مصاف کند.
به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های ۵ وزن نخست نیز ۳ نماینده ایران حذف شدند و دو کشتی گیر ایران برای کسب مدال های طلا و برنز امشب به مصاف حریفانشان می روند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین