کد خبر: ۱۰۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
صبح امروز دستور کار انتخاب نماینده شورا برای پیگیری وضعیت دکل‌های مخابراتی مسکوت ماند.
ناطقان: صبح امروز در جریان ششمین جلسه شورای شهر تهران، انتخاب یک نفر نماینده شورای شهر جهت عضویت در کارگروه موضوع ماده 11 مصوبه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه های ارتباطات رادیویی در شهر تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت که در ادامه، اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه کردند.

در ابتدا محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید مشخص شود که آیا آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی آثار سوئی دارند؟ گفت: اگر دکل‌ها اثرات سوء دارند باید مورد توجه و رفع قرار بگیرند.

وی گفت: این موضوع باید مورد توجه کارشناسان و نخبگان در این بخش قرار بگیرد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه این مصوبه از دو جهت قابل بررسی و مورد توجه است اظهار کرد: این مصوبه در یک بخش به حفظ سیمای شهر و بخش دیگر به حفظ سلامت شهروندان مربوط می‌شود و پیشنهاد می‌شود این مصوبه در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت نیز با اشاره به اینکه طبق مصوبه فوق واقعیت این است که این مصوبه باید در کمیسیون سلامت شورای شهر تهران بررسی شود، گفت : با شروع به کار شورای شهر تهران در ادوار گذشته، کمیسیون سلامت وجود نداشت و به همین جهت این مصوبه در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از رئیس شورای شهر تهران خواست تا نماینده عضویت در کارگروه ساماندهی دکل‌ها از کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری انتخاب شود.

محسن هاشمی‌رفسنجانی رییس شورای شهر تهران نیز با اشاره به درخواست مطرح شده از سوی نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان کرد: این مصوبه به دو جهت مورد توجه قرار دارد یک بحث طرح جامع و طرح تفصیلی و بحث دیگر حوزه محیط زیست است.

وی با بیان اینکه سه کمیسیون عمران، سلامت و شهرسازی مدعی هستند که این موضوع باید در کمیسیون مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد، پیشنهاد داد: برای بررسی بیشتر این مصوبه از دستور جلسه امروز خارج و این موضوع با حضور روسای سه کمیسیون سلامت، شهرسازی و عمران و همچنین نایب رئیس شورای شهر تهران مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه نماینده‌ای در کارگروه این مصوبه باشد.

زهرا صدر اعظم نوری همچنین به نصب دکل ها در شهر تهران انتقاد کرد و گفت: نصب این دکل‌ها در فاصله های نزدیک به واحدهای مسکونی اثرات سوء و مخربی دارد.

به گزارش ایسنا، در پایان بررسی این دستور با موافقت اعضای شورای شهر تهران انتخاب یک نفر نماینده شورای شهر تهران جهت عضویت در کارگروه مصوبه ساماندهی دکل‌ها، آنتن ها و ایستگاه های ارتباط رادیویی در شهر تهران از دستور جلسه خارج و قرار شد در جلسه بعدی این موضوع در دستور کار قرار بگیرد.

همچنین مجید فراهانی عضو کمیسیون بودجه با رای اکثریت آرا، بعنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ٣٨ انتخاب شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین