کد خبر: ۱۰۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
دومین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «اُبوایست» ساخته امیرصادق محمدی روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
ناطقان: در این قسمت از برنامه  «به اضافه مستند» مجید انتظامی و امیرصادق محمدی کارگردان مستند «اُبوایست» به عنوان مهمان در استودیو برنامه حضور خواهند داشت. پس از پخش این مستند ۷۰ دقیقه‌ای نیز محمدتقی فهیم و مهدی خوشگو به نقد و بررسی این اثر خواهند پرداخت.

«اُبوایست» به معنی نوازنده ساز «اُبوا»، از سازهای تخصصی مجید انتظامی است و این مستند پرتره‌ای از مجید انتظامی است که به کارگردانی و نویسندگی امیرصادق محمدی در مرکز مستند سوره تولید شده است.

«به اضافه مستند» به تهیه کنندگی محمد حسین میری، کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای علی صدری نیا ساعت ۲۰:۳۰ روز  سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین