کد خبر: ۱۰۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
داریوش تهامی، صاحب «عکاسخانه تهامی» امروز (21 شهریورماه) در تهران به خاک سپرده شد.
ناطقان: داریوش تهامی عکاس و مالک عکاسخانه «فتو تهامی» بود که پنج جلد کتاب شامل عکس‌های تهران قدیم را منتشر کرد. او امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

محسن هاشمی - رییس شورای شهر تهران - و احمد مسجدجامعی - عضو این شورا - در پیام‌هایی جداگانه، درگذشت این عکاس را به خانواده او تسلیت گفتند و این پیام‌ها در مراسم خاکسپاری تهامی خوانده شدند.

داریوش تهامی بامداد ۱۹ شهریورماه به‌علت عارضه مغزی در تهران از دنیا رفت. پسر تهامی پس از درگذشت پدرش، از  تعطیل شدن عکسخانه تهامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش تهامی وارث «عکسخانه تهامی» بود. پدر او - جواد تهامی - عکاس بود و از تهران عکس‌هایی را ثبت کرده که ارزش تاریخی زیادی دارند. داریوش تهامی پس از درگذشت پدرش، در این عکسخانه کار کرد. او پیش از این اظهار کرده بود که می‌تواند از اجاره دادن مغازه پدرش، درآمد زیادی داشته باشد، اما به‌خاطر عشق به عکس و عکاسی و آرشیوی که در این عکسخانه وجود دارد، ترجیح می‌دهد آن را به همین صورت نگه دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین