کد خبر: ۱۰۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: اولیای دم مقتول برای حمید صفت به خاطر قتل پدرشان درخواست قصاص کردند و از مادر این خواننده رپ هم شکایت کردند.
ناطقان: محمد شهریاری گفت: حمید صفت امروز (چهارشنبه)  از زندان به دادسرای جنایی تهران منتقل و علت مرگ ناپدری‌اش به وی اعلام شد.

وی افزود: اولیای دم مقتول  برای حمید صفت به خاطر قتل پدرشان درخواست قصاص کردند و  از مادر این خواننده رپ هم شکایت کردند.

شهریاری در ادامه با اشاره به پرونده قتل یک پسر ۱۱ ساله در چهار روز گذشته  گفت:  حدود سه الی چهار روز گذشته پسر  ۱۱ ساله‌ای در یک پارک در خیابان رباط کریم  گم شد و همان روز ما به متهم که -جوان ۲۴ ساله و مجرد  است- مظنون شدیم و وی بازداشت شد. نهایتا متهم امروز به قتل این پسر بچه اعتراف کرد و در اعترافاتش گفت که با همکاری برادرش جسد را به کیلومتر ۶۰ قم - تهران  برده است.

وی افزود: جسد در حال انتقال به تهران است و تا الان با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که  جسد دارای فساد نعشی شده و  در حال انتقال به پزشکی قانونی تهران است.

شهریاری گفت: فعلا علت و انگیزه قتل مشخص نیست و باید بررسی شود.  
 
مسعود قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در ۱۹ شهریور ماه در گفت‌وگو با ایسنا گفته بود که نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی پیرامون علت فوت ناپدری «حمید صفت» مشخص شده است و  نتیجه به مرجع قضایی اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، مسعود قادی‌پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ۴ شهریور ماه به ایسنا گفته بود: جواب آزمایش‌های پزشکی قانونی پیرامون علت فوت ناپدری «حمید صفت» تا ۱۰ روز دیگر اعلام می‌شود و  پس از آماده شدن نتیجه آزمایشات در خصوص علت فوت، مراتب به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی ۲۸ مرداد ماه سال جاری از تشکیل پرونده برای «حمیدرضا صفت» خواننده -  رپ - به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد.

وی با بیان اینکه این خواننده روز شنبه ۲۸ مردادماه  به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد، گفت: دو، سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد و امروز (شنبه) ناپدری در بیمارستان فوت کرد و متهم اکنون در بازداشت است.

شهریاری ۲۹ مرداد ماه نیز به ایسنا گفت: حمیدرضا صفت فعلا در بازداشت موقت بوده و او مرتکب قتل عمد شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین