کد خبر: ۱۰۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
رئیس جنبش اسلامی در اراضی 1948 فلسطین اشغالی‌، آزادی مشروط به اقامت اجباری در منزلش یا تبعید و محدودیت تردد و نیز ممنوعیت گفت‌وگو با رسانه‌ها یا دیدار با مردم را نپذیرفت.
ناطقان: «عمر خمایسی» وکیل «شیخ رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین اعلام کرد که شیخ صلاح تسلیم بازی‌های رژیم صهیونیستی نخواهد شد و باقی ماندن در زندان را به آزادی مشروط ترجیح می‌دهد.

وی افزود: شیخ رائد صلاح تاکید کرده است که در شرایط سخت و توهین آمیزی به سر می‌برد و مدت حبس انفرادی وی به مدت یک ماه تمدید شده است و امکان تمدید مجدد آن هم وجود دارد. علاوه بر این، کیفرخواست ارائه شده علیه شیخ صلاح در تاریخ 24 سپتامبر جاری در دادگاه صلح در شهر حیفا برگزار خواهد شد.

به نوشته مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ وکیل این رهبر فلسطینی در اراضی اشغالی 1948، گفت که هفته آینده در دادگاه مرکزی حیفا علیه حکم بازداشت موکلش تا پایان اقدامات قضایی فرجام خواهی خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی از تاریخ 15 آگوست گذشته که رئیس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال 48 را با حمله به منزلش در شهر ام الفحم بازداشت کرد، به تداوم بازداشت وی به اتهام "تحریک به تروریسم" ادامه می‌دهد و شرط آزادیش را اقامت اجباری در منزلش یا تبعید و محدودیت ترددش و نیز ممنوعیت گفت‌وگو با رسانه‌ها یا دیدار با مردم اعلام کرده است.

اسرائیل در ماه نوامبر سال 2015 به بهانه فعالیت‌های جنبش اسلامی فلسطین 1948 تحت رهبری شیخ رائد صلاح در قدس و مسجد الاقصی٬ این جنبش را به عنوان «یک گروه تروریستی غیر قانونی» اعلام کرد. شیخ صلاح در 18 آوریل سال گذشته نیز به اتهام «ترغیب به خشونت» به 9 ماه حبس محکوم شده بود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین