کد خبر: ۱۰۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
پلیس نوشهر توضیحاتی را در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر ربودن دختری ۱۵ ساله در این شهرستان ارائه کرد.
ناطقان: سرهنگ شعبان مهری، فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: فردی با مراجعه به ماموران انتظامی ادعا کرد دختر نوجوان ۱۵ ساله اش در مقابل چشمان من و همسرم پس از ضرب و شتم مان توسط یک مرد آشنا به گروگان گرفته شده است.

وی افزود: به خاطر حساسیت موضوع گزارش شده به سرعت ودر اسرع وقت ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شده و با شگرد‌های فنی و تخصصی فرد مورد نظر را شناسایی کردند.

رئیس پلیس شهرستان نوشهر تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس متوجه شدند موضوع آدم ربایی واقعیت نداشته است و ماجرا به اختلافات خانوادگی مربوط است. 

مهری گفت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد فرد مورد نظر همسر شرعی و قانونی آن دختر بوده که بخاطر اختلافات زناشویی مدتی همسرش به نزد پدر و مادرش مراجعه کرده و روز حادثه مرد جوان برای آشتی کردن و بردن همسرش به منزلشان به مشکل برخورد کرد و بین وی و پدر همسرش درگیری لفظی و نهایتا فیزیکی به وجود آمد.

این مقام آگاه انتظامی افزود: در همین رابطه پرونده این ماجرا در کلانتری مربوطه و مرجع قضایی در حال رسیدگی است. 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خاطر نشان کرد: بنابراین وقوع آدم ربایی از اساس تکذیب می‌شود و قطعا از طریق مرجع قضایی با شایعه سازان و عامل یا عاملین انتشار این قبیل اخبار که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود برخورد قانونی خواهد شد. 

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین