کد خبر: ۱۰۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق حین سرقت از بانک در این شهرستان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ محسن جعفرزاده گفت:ماموران انتظامی پاسگاه گوراب پس این شهرستان در ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه سمند که در فاصله کمی از یک بانک پارک بود، مشکوک شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: راننده سمند به محض رویت پلیس متواری شد و ماموران بلافاصله اقدامات امنیتی و انتظامی پیشگیری از سرقت بانک را به اجرا درآوردند.

وی با اشاره به اینکه یک سارق ضمن بریدن و تخریب قفل‌ها و از کار انداختن آژیر خطر، در حال سرقت از بانک بود، خاطرنشان کرد: سارق پس از رویت ماموران با سلاح سرد به طرف آن‌ها هجوم برد، اما در نهایت خلع سلاح و دستگیر شد.

سرهنگ جعفرزاده با اشاره به معرفی متهم ۳۷ ساله به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری راننده متواری ادامه دارد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین