کد خبر: ۱۰۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: 3 کلاهبردار حرفه ای زن در اردبیل دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شده اند.
ناطقان: جواد تقوی افزود: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که افرادی به بهانه تحویل خودروهای شرایطی و اقساطی اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: سه نفر در قالب شرکت تولیدی پوشاک با اعتمادسازی در بین مردم و برخی مسئولان به بهانه این که قصد دارند تسهیلات بانکی و خوردهای اقساطی در اختیار مردم قرار دهند اقدام به کلاهبرداری به بیش از 130 نفر از هم‌استانی‌ها با اعتباری در حدود 30 میلیارد ریال کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: کلاهبرداران در شهرهای اطراف استان پنهان شده‌ بودند که با تلاش پلیس آگاهی استان هر سه نفر در شهرهای مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

تقوی بیان کرد: تعدادی خودروهای گران قیمت و املاکی که به نام این متهمان بود کشف و ضبط شد و متهمان با معرفی به مراجع قضائی هر سه نفر راهی زندان شدند.

وی تصریح کرد: هم استانیها چناچه قصد خرید خودرو و سرمایه‌گذاری دارند فریب اسم و رسم چنین شرکت‌هایی را نخورند و در این مواقع به نمایندگی و شرکت‌های معتبر و مجاز مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین