کد خبر: ۱۰۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عصر امروز از دستگیری ۵ نفر که در منطقه تهران پارس اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد مرادی در تشریح این خبر بیان داشت: حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته خبری از طریق ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۶ تهران پارس مبنی بر درگیری و نزاع جمعی دریافت شد که سریعا گشت عملیاتی انتظامی کلانتری در صحنه حضور پیدا کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری در کمتر از ۵ دقیقه در محل حاضر شدند که به محض حضور ماموران این افراد شرور از محل متواری می شوند، بنا بر تحقیقات محلی متوجه می شوند چند نفر با هم درگیری داشته و بخاطر اختلافات قبلی وارد محله شده و عربده کشی کرده بودند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه در این نزاع کسی مجروح نشده است، عنوان داشت: بلافاصله ماموران حاضر در عملیات با توجه به اشراف اطلاعاتی خود در همان ساعات اولیه ۵ نفرعوامل اصلی این درگیری را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی بیان داشت: اقدام به موقع ماموران در دستگیری ماموران کلانتری رضایت جمعی شاکیان و اهالی محل را در پی داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین