کد خبر: ۱۰۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: قاتل مأمور نیروی انتظامی گلستان صبح چهارشنبه درملأعام در آق‌قلا به دار مجازات آویخته شد.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: قاتل مأمور نیروی انتظامی گلستان صبح چهارشنبه درملأعام در آق‌قلا به دار مجازات آویخته شد.

وی افزود: حکم قصاص این فرد که مهرماه سال ۹۵ مأمور نیروی انتظامی استان را به شهادت رساند، پس از تأیید در دیوان عالی کشور و استیذان (اجازه اجرای حکم اعدام) رئیس قوه قضاییه امروز در آق‌قلا اجرا شد.

هاشمیان گفت: این فرد به اتهام زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از سوی مأموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که هنگام دستگیری پنج مأمور نیروی انتظامی را با اسلحه شکاری زخمی کرد و یکی از این مأموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی براثر شدت جراحات وارده، به شهادت رسید.

وی ادامه داد: قاتل و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه بازپرسی دادسرای آق‌قلا فرستاده شد.

هاشمیان ادامه داد، پرونده قاتل پس از صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست، برای رسیدگی به شعبه یک کیفری یک استان فرستاده شد و در این شعبه، متهم به قصاص نفس درملأعام محکوم شد.

وی افزود: پرونده این فرد پس از تأیید حکم قصاص در دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه، برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب آق‌قلا فرستاده شد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین