کد خبر: ۱۰۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
آیت الله جنتی:
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تا شاخ غول استکبار جهانی از جمله آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی شکسته نشود مشکلی از بشریت حل نمی‌شود.
ناطقان: آیت‌الله احمد جنتی طی سخنانی در اختتامیه سومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین و تبریک ایام دفاع مقدس گفت: ما در این دو روز اجلاس، چهار جلسه داشتیم که با حضور اکثریت اعضا برگزار و مسائل خوبی هم در آن مطرح شد.

وی با بیان این‌که ما مهمترین نگرانی‌مان وضعیت فعلی مردم میانمار و یمن و سایر کشورهایی است که گرفتار جنگ شده اند، گفت: معتقدیم تا زمانی که شاخ این غول‌ها شکسته نشود، مشکل بشریت هم حل نمی‌شود و انسان‌ها روی آرامش  نخواهد دید.

وی تاکید کرد: گرد جنایت بر چهره این سه کشور نشسته و ما این سه کشور را جنایتکار می‌دانیم که امام راحل هم معتقد بودند که می‌شود این کار را کرد. همان‌طور که ایشان می‌گفتند می‌توان دندانی آمریکا را در دهانش خرد کرد و اگر ما اهداف خود را دنبال کنیم، این کار شدنی است.

رئیس مجلس خبرگان با بیان این‌که «خداوند در قرآن می‌گوید از دشمن نترسید بلکه از من بترسید»، اظهار داشت: وضعیت یمن، بحرین، میانمار و فلسطین بحرانی است. در آنجا انسان ها را می‌کشند و جنایات صورت گرفته در میانمار نیز دل‌ها را می‌سوزاند و دنیا در برابر این سکوت مسئول است.

وی در پایان با بیان این‌که «ما انزجار خودمان را از این جنایات اعلام می‌کنیم»، افزود: امیدواریم زمان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) فرا برسد و بشر، عدالت را به چشم خود ببیند که آن روز، روز شادی بشر خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین