کد خبر: ۱۰۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
احتمال بازگشت رئیس هیئت مدیره سابق استقلال به این باشگاه قوت گرفته است.
ناطقان: محمدحسین قریب که چندی پیش به دلیل آنچه تک‌محور اداره شدن باشگاه استقلال و شفاف نبودن مسائل عنوان شده بود، از ریاست هیئت مدیره استعفا کرده بود، ممکن است بار دیگر به این باشگاه برگردد.

در یکی دو روز گذشته صحبت‌هایی با قریب برای بازگشت به استقلال انجام شده و این احتمال وجود دارد که وی شنبه آینده در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال شرکت کند. این در حالی است که پس از اتفاقات رخ داده در هفته گذشته، صحبت‌هایی مبنی بر تغییر و تحول در هیئت مدیره استقلال به میان آمده بود و حتی گفته شد ممکن است مدیرعامل یا برخی اعضای هیئت مدیره نیز تغییر کنند. گفته می‌شود برخی افراد نیز خواهان مدیرعاملی قریب در باشگاه استقلال هستند.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه تساوی یک - یک مقابل ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد که در پایان این دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی آبی‌پوشان از سمت خود کناره‌گیری کرد.
منبع: مشرق
برچسب ها: استقلال ، قریب ، بازگشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین