کد خبر: ۱۰۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعرفه‌های اختیاری شرکت مخابرات ایران را اعلام و بیان کرد: مدل پیشنهادی وزارت ارتباطات در حال بررسی است و در ۱۰۰ روز اول فعالیت نهایی و اجرا می‌شود.
ناطقان: محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود با اعلام تعرفه‌های مخابرات اظهار کرد: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه‌ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه‌هایی را در مهرماه و برای برخی استان‌ها به صورت آزمایشی به اجرا در آورد.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب این مدل برای مشترکین اختیاری است و مشترکین می‌توانند در صورت تمایل از مدل‌های قبلی بهره گیری کنند. این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارائه‌ی سرویس‌های غیرحجمی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر وعده ۱۰۰ روزه برای نهایی شدن مدل تعرفه اینترنت، اظهار کرد: این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در ۱۰۰ روز اول فعالیت نهایی و اجرایی خواهد شد.

جهرمی با بیان این که مخابرات ایران باید امکان ارائه‌ی سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت‌های اینترنتی نیز فراهم سازد، افزود: خوشحال می‌شوم نظرات را در خصوص این مدل برای لحاظ در جمع بندی نهایی داشته باشم. ارسال نظرات تخصصی مکتوب به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات نیز مزید امتنان است.




منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین