کد خبر: ۱۰۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کوروش بختیار پومسه رو کشورمان در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در بخش انفرادی موفق به کسب مدال برنز شد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا ۲۰۱۷ از روز یک‌شنبه - ۲۶ شهریورماه با حضور ۶ هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت ۱۱ روز پیگیری می‌شود. رقابت‎های تکواندو در بخش پومسه با حضور ۵۲ ورزشکار امروز (جمعه) و به مدت یک روز در حال برگزاری است.

کوروش بختیار، نماینده کشورمان در بخش انفرادی با کسب ۱۱۵.۴ امتیاز موفق شد مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

نماینده تایلند با ۱۱۹.۷ امتیاز قهرمان شد، پومسه رو کشور فیلیپین با ۱۱۶.۳ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تکواندوکار چین با کسب ۱۱۵.۶ در جایگاه سوم مشترک با ایران قرار گرفت.

علی سهرابی دیگر نماینده کشورمان نیز با کسب ۱۱۴.۲ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

هدایت این تیم برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین