کد خبر: ۱۰۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
مادر شهید عباس نکوکار در آستانه سی و یکمین سالروز شهادت فرزندش، آسمانی شد.
ناطقان: فاطمه رئیسی، مادر شهید عباس نکوکار از شهیدان روستای قلعه غلام‌عبدالله شهرستان لامرد به علت بیماری و در سن هشتاد سالگی در سالروز شهادت فرزندش از دنیا رفت.

این مادر شهید پس از تحمل رنج و بیماری و در حالی که خود را برای برگزاری مراسم سالگرد شهادت فرزندش در روز سوم محرم آماده می‌کرد، آسمانی شد و پیکرش صبح جمعه 31 شهریور از مقابل منزلش به سمت گلزار شهدای روستای «سبخی» تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید عباس نکوکار بعد از آن که یک بار به‌عنوان بسیجی به جبهه نبرد حق علیه باطل رفته بود، قبل از آنکه به سن خدمت مقدس سربازی برسد، لباس خدمت پوشید و برای نبرد با دشمن بعثی به مناطق عملیاتی اعزام شد.

آن شهید دوران دفاع مقدس یک ماه و نیم در جبهه‌ی «فاو» با دشمن جنگید و آنگاه راهی جزیره‌ی مجنون شد و سرانجام بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم توپ به سنگرش از ناحیه‌ی سر آسیب دید و در 9 شهریور 1365 مصادف با سوم ماه محرم به یاران شهیدش پیوست.

در قسمتی از وصیت نامه این شهید آمده است: ای مردم بدانید که این جنگ‌ همیشه نیست و این راهی است که خداوند به سوی بهشت باز کرده و هرکسی که گناه ندارد بر این راه که حسین و حسینی‌ها رفتند، می‌رود.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین