کد خبر: ۱۰۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به درخشش طارمی در پرسپولیس محرومیت او می‌تواند فقدان بزرگی برای تیم باشد.
ناطقان: برانکو ایوانکوویچ پیش از بازی پرسپولیس با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درباره وضعیت آمادگی تیمش، توضیح داد: این جا در دوبی وضعیت بسیار خوبی داریم و مردمی که در این جا هستند بسیار تلاش می‌کنند. زمین تمرین هم بسیار عالی است و انتظار داریم در دو روزی که در دوبی هستیم به آمادگی خوبی برسیم.  همه بازیکنان در سلامت کامل هستند به جز شایان مصلح که مختصر مصدومیتی دارد. مهدی طارمی هم با مشکلی  که اخیرا برای او پیش آمده است، غایب این بازی خواهد بود.

او در ادامه‌ در مورد اخبار منتشر شده درباره عصبانیت برانکو و برخورد بدش با هواداران، اظهار کرد: نمی‌دانم این اطلاعات از کجا آمده و تعجب زیادی از آن می‌کنم. بازی لیگ قهرمانان آسیا جایی است که باید از آن لذت برد. مقابل تیم‌های بزرگ بازی کردن، خودش افتخاری است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محرومیت طارمی نیز، خاطر نشان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم نبود مهدی برای ما فقدان بزرگی است. او دو سال پیاپی بهترین بازیکن ما بوده و آقای گل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است.

برانکو ‌اضافه کرد: طارمی بازیکن ملی‌پوش ما است و حضورش در تیم تفاوت ایجاد می‌کند. متاسفانه اکنون مرتکب اشتباه شده و معتقدم مشاوران خوبی نداشته است. متاسفانه با افرادی که تجربه داشتند مشورت نکرد و کسانی که با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشده‌اند به او مشورت داده‌اند. حتی می‌توانم بگویم که شانس آورده با چهار ماه محرومیت مواجه شده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت روحی طارمی و آماده نگه داشتن او برای چهار ماه دیگر عنوان کرد: ‌قبل از هر چیز باید بگویم که طارمی در این چهار ماه باید فرم خودش را حفظ کند و حتی بیشتر از این در جزئیات پیشرفت کند.

او همچنین با بیان این که یک خبر خوش برای هواداران دارد، افزود: بالاخره مشکل نوراللهی حل شد. او می‌تواند برای حضور در بین ۱۱ نفر رقابت کند و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم.  نوراللهی قطعا می‌تواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند.

 نوراللهی یک سال بازی نکرده و کاملا آماده نیست اما مطمئنم که اگر به میدان برود می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی کروات پرسپولیس در بخش دیگری از گفت‌وگو در ارزیابی‌اش از الهلال، بیان‌ کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که هواداران بسیار خوبی داریم. این را در بازی با سپاهان، پیکان و الاهلی دیدیم که می‌خواستند از بازیکنان حمایت کنند. انتظار داریم که این اتفاق  روز سه‌شنبه در ابوظبی هم تکرار شود، چون الهلال بیشترین قهرمانی را در آسیا دارد و اگر بخواهیم تمام قهرمانی‌هایش را جمع کنیم بیشتر از ۶۰ می‌شود. در چند سال اخیر نیز مدام به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اما ما هم می‌توانیم مقابل‌شان بازی کنیم.

برانکو در پایان گفت: آن چیزی که از همه مهم‌تر است، این است که پرسپولیس همیشه برای برد به میدان خواهد رفت و هیچ تغییری در این موضوع رخ نخواهد داد. حتی اگر از ‌دقیقه ۱۲، تیم ۱۰ نفره شود. این وظیفه پرسپولیس در قبال هوادارانش بوده و فلسفه پرسپولیس است. در بازی با الاهلی انگار ما میزبان بودیم. البته الهلال هواداران بیشتری نسبت به الاهلی دارد اما هواداران ما هم حمایتشان بیشتر خواهد شد.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین