کد خبر: ۱۰۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
همایش تقدیر از بسیجیان و ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور جمعی از خانواده های بسیجیان و ایثارگران سپاه برگزارشد.
ناطقان: در این همایش حجت‌الاسلام کاظم زنگنه رئیس سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان هیچ گاه گمان نمی کردند که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، اما رهبری امام فرزانه مان انقلاب را به پیش برد و به ثمر رساند. دشمنان زمانی که دیدند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و حمایت قاطعانه مردم بزرگ ایران به پیروزی رسید؛ ایران را وارد جنگ سیاسی کردند که به یاری خداوند متعال ، رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم در جنگ سیاسی شکست خوردند و امروز هیچ نامی از آنانی که جنگ سیاسی را به راه انداختند نیست.

وی افزود: دشمنان پس از آن که در جنگ سیاسی درمانده شدند جنگ نظامی را به راه انداختند و ما درگیر جنگ تحمیلی نه تنها  با صدام و حزب بعث عراق که با تمام دنیا بجر چند کشور انگشت شمار کردند که مردم ایران با دفاع مقدس حماسه ای ماندگار آفریدند و دشمنان را ناکام گذاشتند و امروز راهپیمایی عظیم اربعین این نماد بزرگ اسلام به برکت حماسه دفاع مقدس بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام زنگنه با اشاره به تلاش‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی توضیح داد: دشمنان پس از شکست در دو جبهه سیاسی و نظامی امروز ما را وارد جنگ نرم و فرهنگی کرده‌اند چرا که به این نتیجه رسیده‌اند که آنچه موجب پیروزی ملت شریف ایران در دو جبهه سیاسی و نظامی شد ایمان بود؛ ایمانی که ایثار را به دنبال دارد و امروز دشمنان به دنبال از بین بردن ایمان در ایران هستند.

وی نشان کرد: دشمنان برای از بین بردن ایمان حیا و حجاب را هدف قرار داده اند و اگر امروز برای مقابله با جنگ نرم برنامه ریزی دقیق نداشته باشیم آن ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس نیز از میان خواهد رفت و باید در حوزه جنگ نرم کار بسیار کرد. شما جوانان به عنوان افسران جنگ نرم باید به میدان بیایید و علیه دشمنان فعالیت کنید و همانند رزمندگان دوران پرشکوه دفاع مقدس حماسه های ماندگار بیافرینید.

در بخش دیگر این همایش اصغر میرزایی مدیر بازرسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن خیر مقدم به بسیجیان و ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آن‌ها گفت: ما مفتخریم که میزبان بسیجیان هستیم کسانی که دوران طلایی و پر افتخار دفاع مقدس را رقم زدند و امروز عزت و افتخار ما مدیون حماسه ها و از خود گذشتگی های آنان است. امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا و صبوری خانواده‌های معزز ایشان و ایثارگری رزمندگان دلاور است که سوختند تا روشنایی بخش امروز ما باشند.

وی گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم سبب اقتدار نظام اسلامی شده است و ما باید سرباز خوبی برای ولایت باشیم.  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پیروزی ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس، خنثی کردن کودتاهای داخلی، طرد کردن منافقین کوردل، مقابله با تحریم های ظالمانه و نا عادلانه بین المللی نمونه‌هایی از میثاق مستحکم ملت ایران با مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است که باعث شده تا کشتی انقلاب در طوفان حوادث و بلایا به سلامت سفر کند و دشمنان را همواره در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

در این مراسم از ۲۰ نفر از بسیجیان و ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد و آبنمایش دریاچه هورالهویزه و نورنمای سه بعدی مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای حاضران به نمایش درآمد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین