کد خبر: ۱۰۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
سردار آسودی حمله ایران به عراق را تکذیب کرده و تاکید کرد: انتشار چنین اخباری شیطنت رسانه های غربی برای به حاشیه بردن رزمایش سپاه بوده است که امیدواریم رسانه های داخلی در بازی رسانه ای آنها شرکت نکنند.
ناطقان: سردار محمدعلی آسودی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه؛ در خصوص شایعه حمله ایران به کردستان عراق که در رسانه ها منتشر شد اظهار داشت: همه می دانند رزمایش امنیتی محرم در غرب کشور در حال برگزاری است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران همچنین گفت: جدول رزمایش های کشور مشخص است و بر اساس این زمانبندی در حال حاضر نیروی زمینی سپاه در حال اجرای رزمایش در غرب کشور است.

وی همچنین حمله ایران به عراق را تکذیب کرده و تاکید کرد: انتشار چنین اخباری شیطنت رسانه های غربی برای به حاشیه بردن رزمایش سپاه بوده است که امیدواریم رسانه های داخلی در بازی رسانه ای آنها شرکت نکنند.

منبع: نامه نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین