کد خبر: ۱۰۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
ناطقان: سردار عبداله نظرپور، در تشریح این خبر گفت: روز گذشته به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از افراد سودجو در زمینه قاچاق فرآورده‌های نفتی به خارج از مرزهای کشورمان ،اقدامات گسترده برای شناسایی شناورها و دستگیری عاملان آن در دستور کار ماموران دریابانی مستقر در ناوگروه شناوری آبادان  قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با بیان اینکه در ادامه فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی، مرزبانان آبادان شناورهای مورد نظر را هنگام انتقال سوخت قاچاق شناسایی و رویت کردند، ادامه داد: مأموران ناوگروه شناوری در اقدامی غافلگیر کننده ضمن دستگیری سه نفر در این رابطه مقدار 39 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی نوع سوخت کشف شده را از نوع گازوئیل اعلام کرد و گفت: همچنین سه فروند شناور نیز از قاچاقچیان توقفیف شد.

نظرپور ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را حدود 200 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین