کد خبر: ۱۰۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
پرسپولیس علاوه بر مهدی طارمی، شاید احمد نورالهی را هم در ادامه فصل از دست بدهد.
ناطقان: شکایت ریزه اسپور و حکم فیفا علیه پرسپولیس، دردسرهای زیادی برای این باشگاه به وجود آورده است. طارمی تا ۴ ماه نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند، آن‌ها از دو پنجره نقل و انتقالات محروم هستند و باید ۷۹۰ هزار یورو هم جریمه بدهند. خبر بد جدید برای پرسپولیس اینکه احتمالا، احمد نوراللهی هم در نیم فصل دوم امکان همراهی آن‌ها را نخواهد داشت.

نوراللهی، در لیست پرسپولیس در سازمان لیگ نیست و نامش در بین بازیکنان تیم در سایت این سازمان هم دیده نمی‌شود. پرسپولیسی‌ها بخاطر شرایط نوراللهی و احتمال نرسیدن او به نیم فصل اول، نامش را در لیست باشگاه قرار ندادند و حالا با این محرومیت، دیگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند. حکم فیفا، از زمان اعلام لازم الاجراست و باشگاه، اجازه اضافه کردن نام بازیکن جدیدی به لیست تیم را نخواهد داشت.

نام نوراللهی، در لیست ۳۰ نفره آسیایی پرسپولیس وجود دارد و به همین دلیل، کارت بازی او برای بازی با الهلال هم صادر شده است. البته بخاطر شرایط باشگاه و ابهاماتی که درباره این موضوع وجود دارد، ممکن است آن‌ها ریسک نکنند و در این بازی هم با وجود غیبت کامیابی‌نیا، نوراللهی را به میدان نفرستند. با این وجود، بر اساس لیستی که AFC قبلا اعلام کرده نام نوراللهی پیش از محرومیت فیفا در بین بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته و او احتمالا مشکلی برای دو بازی مرحله نیمه نهایی نخواهد داشت.

نوراللهی که یک سال گذشته را بخاطر محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات از دست داده، حالا با مشکل جدیدی روبرو شده و نمی‌تواند برای پرسپولیس هم بازی کند. پرسپولیسی‌ها از روز اعلام حکم، مجوز اضافه کردن نام هیچ بازیکنی به لیست‌شان را ندارند و با وجود داشتن قرارداد با نوراللهی، ممکن است نتوانند از او استفاده کنند. اتفاقی که قبلا، برای روزبه چشمی در استقلال هم افتاده بود و پرسپولیسی‌ها امیدوارند مثل ماجرای عشوری، به کمک فدراسیون بتوانند راهی برای دور زدن آن پیدا کنند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین