کد خبر: ۱۰۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
وزیر ارشاد درباره‌ی آخرین وضعیت فیلم «رستاخیز» گفت:سازمان سینمایی گفت‌وگویی با تهیه کننده فیلم داشته و به جمع بندی رسیده‌اند. الان هم مثل هر قراردادی که امضا می‌کنند بر آن مبنا عمل می‌کنند.
ناطقان: سید عباس صالحی در حاشیه‌ی نشست رسانه‌ای‌ خود به اصرار اهالی رسانه با توجه به مناسبت ماه محرم درباره‌ی سرنوشت «رستاخیز» با بیان این مطلب ادامه داد: در واقع آنچه اتفاق می‌افتد براساس این گفتگو میان سازمان سینمایی و تهیه کننده در ماه‌های اخیر دولت یازدهم است و این قرارداد در حال اجرا است.

وی افزود: به عنوان مشارکتی که از قبل داشتند، مبلغی به تهیه‌کننده فیلم پرداخت شده و الان هم نمایش خارجی‌اش را انجام می‌دهند ولی برای نمایش داخلی هنوز اقدامی انجام نمی‌شود، با این حال تفصیل ماجرا را سازمان سینمایی ارائه خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین