کد خبر: ۱۰۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
سرمربی تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار با ذوب آهن از استراحت کم تیمش برای این بازی سخن گفت.
ناطقان: دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. علی دایی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم. ذوب آهن از همه لحاظ جزو تیم‌های بزرگ کشور است. آنها مجموعه کاملی دارند که فوتبال خوبی بازی می‌کنند. امسال جزو سه تیم خوب لیگ برتر هستند. فردا بازی سختی داریم ولی با تمام احترام برای ذوب آهن برای سه امتیاز به این دیدار آمدیم. متاسفانه با توجه به برنامه غلط سازمان لیگ وقت کافی برای استراحت نداشتیم. ذوب آهن وقت کافی داشت ولی ما فرصت کافی نداشتیم و تنها ریکاوری کردیم و تمرین مختصری داشتیم. امیدوارم دست پر به تهران برگردیم.

سرمربی سایپا درباره نتایج تیمش در این فصل گفت: فوتبال همین‌طور است و بالا و پایین دارد. ما از اول فصل ۵۰ درصد تیممان تغییر کرده و یکسری اتفاقات که دست ما نبوده رخ داده است. سعی می‌کنیم بازی فردا را پیروز شویم.

او درباره امیر قلعه‌نویی هم گفت: کار او را شما باید تحلیل کنید. او بزرگ من است و تیم‌های خوبی را ساخته و برای رتبه‌های بالا جنگیده است.

دایی درباره داوری گفت: از اول فصل تصمیم گرفته بودم درباره داوری حرف نزنم اما مجبوریم به خاطر پایمال شدن حقمان صحبت کنیم. در جام حذفی پنالتی صحیح تیم ما نگرفتند که همان توپ را در برگشت گل خوردیم. بازی مقابل پدیده یک پنالتی نادرست برای حریف گرفته شد. بازی قبل هم پنالتی غلط برای پارس جنوبی گرفته شد و سه امتیاز ما سوخت. مسئولان داوری باید مدیران قوی‌تری داشته باشند نه این که کسانی که سال‌های قبل نبودند و علیه داوران صحبت می‌کردند امسال برگشتند و مجیز داوران را بگویند. ما داوران خوبی داریم که اگر با علم روز دنیا آشنا شوند و با آنها کار شود اشتباهات آنها کم می‌شود اما با داشته‌ها و افراد قدیمی کار می‌کنند.

او افزود: به غیر از چند داور خوبمان، باقی به کار بیشتری نیاز دارند. امیدوارم شاهد اشتباهات کمتری باشیم. شاید اشتباه یک داور زحمات یک مجموعه را بر باد دهد. شاید دو سه بار اشتباه باعث شود تا ما را کنار بگذارند. اشتباهات ما به ضرر خود ما است ولی اشتباهات داوری به ضرر یک مجموعه است. فکر می‌کنم برخی مواقع اخراج‌هایی که صورت می‌گیرد بر اساس نتایج است و می‌توان اشتباهات داوری در آن دخیل باشد. امیدوارم داوری هم بتواند هم پای تیم ملی ما پیشرفت کند. همان‌طور که تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی صعود کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین