کد خبر: ۱۰۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
پیشکسوت استقلال گفت: من معتقدم که یک مشکل در استقلال وجود دارد و آن هم این که کسانی مثل فرهاد مجیدی، قلعه‌نویی و منصوریان که از مسائلی اطلاع دارند، صداقت لازم را ندارند. می‌خواهند همه را راضی نگه دارند. متاسفانه در استقلال کسانی هستند که به آنها می‌گویند باند مخوف.
ناطقان: داریوش یزدانی، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به آینده سرمربی‌گری استقلال چیست، گفت: باید دید که هدف مجموعه استقلال چیست. من از هدف‌گذاری باشگاه استقلال اطلاعی ندارم. من معتقدم در این چند سال تصمیمات اتخاذ شده در استقلال از آینده نگری برخوردار نبوده‌اند. نمی‌گویم اشتباه بوده‌اند ولی فکر می‌کنم آینده‌نگری در اینجا صورت نگرفته است. همیشه این مواقع بحث عدم ثبات در مربی‌گری مطرح می‌شود ولی من فکر می‌کنم که مدیران استقلال در این سال‌ها همگی حداقل دو سال در راس کار بوده‌اند. از آقای واعظ آشتیانی تا افشارزاده و فتح‌الله‌زاده تا دیگران. لازم نیست مثل اروپایی‌ها به دنبال برنامه‌ریزی ۱۰ ساله باشیم بلکه در حد یک برنامه ریزی دو ساله هم می‌تواند خیلی کارها بکند.

او ادامه داد: من با عقبه فاتح تریم کار ندارم. من معتقدم که یک مشکل در استقلال وجود دارد و آن هم این که کسانی مثل فرهاد مجیدی، قلعه‌نویی و منصوریان که از مسائلی اطلاع دارند، صداقت لازم را ندارند. آنها می‌خواهند به اصطلاح، همیشه یکی به نعل و یکی به میخ بزنند. می‌خواهند همه را راضی نگه دارند. متاسفانه در استقلال کسانی هستند که به آنها می‌گویند باند مخوف. این افراد با همه مدیران کار می‌کنند و همچنان سرجای‌شان هستند. چگونه چنین چیزی ممکن است؟ به نظرم باید همه مدیران باشگاه استقلال برکنار شوند و افرادی از پیشکسوتان کار را دستشان بگیرند. چه عیبی دارد که مسئول و مدیر استقلال از پیشکسوتان باشد؟ چرا علی موسوی، علیرضا اکبرپور، بیژن طاهری، مختاری‌فر و دیگران نباید در استقلال باشند؟ مثلا مسئول عقد قرارداد با بازیکنان باشند. مگر یک دوره فن درسار در هلند مسئول عقد قرارداد نبود؟

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: چرا امثال مجیدی و قلعه نویی و منصوریان اسم نمی‌آورند؟ مگر این تیم مردم نیست؟ متاسفانه قلعه‌نویی و منصوریان دور خودشان یکسری آدم داشتند و باز هم مظلومی بهتر بود چون از کسانی مثل نوازی و فرزاد مجیدی دعوت به کار کرد. او نتایج خوبی با استقلال گرفت و با نصف مهره‌های فعلی استقلال، سوم شد و به فینال حذفی هم رفت. اگر استقلال امروز دنبال تریم است باید مشخص شود که انتظارش از او چیست. تریم مربی بزرگی است ولی آیا ما بستر کار برای او را داریم؟ اگر دنبال تحول هستیم او را بیاوریم ولی اگر کار را قرار است دلال‌ها به دست بگیرند با آمدن او موافق نیستم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین