کد خبر: ۱۰۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
پلیس ایالت «نوادا» آمریکا برای بازداشت مردی که در یکی از هتل‎های لاس وگاس به روی مردم آتش گشوده، وارد عمل شد.
ناطقان: به نقل از نیویورک تایمز، پلیس ایالت نوادا آمریکا از وقوع درگیری مسلحانه در یکی از هتل های شهر لاس وگاس خبر داد.

منابع وابسته به پلیس لاس وگاس امروز دوشنبه دوم اکتبر اعلام کردند: در جریان تیراندازی در این شهر۵۰ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شده اند.

در همین رابطه رسانه ها از تعطیل شدن فرودگاه این شهر خبر می دهند.

گفته می شود پروازهای فرودگاه بین المللی مک کاران لاس وگاس آمریکا به علت ورود فردی مسلح به یکی از گیت های امنیتی متوقف شده است.

از سوی دیگر عنوان می شود که یکی از مظنونین احتمالی این حادثه از سوی پلیس هدف قرار گرفته است. پلیس لاس وگاس می‎گوید دستکم یک مظنون به تیراندازی را در طبقه ۳۲ هتل محل حادثه هدف قرار داده است.

پلیس لاس وگاس می گوید عامل تیراندازی مردی سفید پوست و ۶۴ ساله بوده حال آنکه اطلاعات هویتی وی هنوز اعلام نشده است.

البته احتمال تروریستی بودن حادثه رد شده و گفته می شود عامل تیراندازی این اقدام را به تنهایی انجام داده است. با این حال، پلیس دنبال زنی است که احتمالا با وی همخانه بوده است.

هرچند اعلام شده که ۲۶ نفر به بیمارستان منتقل شده اند اما گویا آمبولانس های اعزام شده به محل برای انتقال مجروحان حادثه به مراکز درمانی کافی نبوده اند.

این حادثه در هتل کازینو «ماندالی» اتفاق افتاده و در حال حاضر مامورین امنیتی به محل اعزام شده اند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین