کد خبر: ۱۰۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
وزیر ارتباطات:
آذری جهرمی طی پیامی در صفحه شخصی اش ضمن تاکید بر لزوم تقویت جریان آزاد اطلاع رسانی، نسبت به دروغ پردازی و نفرت پراکنی برخی رسانه های معاند واکنش نشان داد.
ناطقان: بدنبال فضاسازی و اتهام زنی های بی اساس یکی از کانال های معاند به مسئولان نظام، وزیر ارتباطات در توئیتر به این حواشی واکنش نشان داد.

آذری جهرمی که خودش نیز در ایام رای اعتماد با موج سنگینی از تخریب همین رسانه های معاند مواجه شده بود در یادداشتی کوتاه نوشت: تقویت جریان آزاد اطلاع رسانی یک ضرور است، اما تجربه نشان داده هزینه انفعال در برابر دروغ پردازان، نفرت پراکنی در جامعه است.

عضو کابینه دولت دوازدهم در بخش دوم پیام توئیتری اش تاکید کرد: باور به هر خبری در فضای مجازی و بازپخش بدون اطمینان از صحت آن باعث از بین رفتن امنیت روانی جامعه است و باید مراقب اثرات منفی توزیع شایعات باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین