کد خبر: ۱۰۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
خبرگزاری کره شمالی:
کره‌شمالی اعلام کرد، عوامل آمریکا در ماه‌های گذشته قصد ترور رهبر این کشور را داشته‌اند و با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی، تروریستها دستگیر شدند.
ناطقان: به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندت، خبرگزاری رسمی کره‌شمالی در گزارشی عنوان کرده که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) قصد داشته با استفاده از سموم بیولوژیک و شیمیایی، کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی را مورد هدف قرار دهد.

خبرگزاری کره‌شمالی گزارش داد: تلاش‌های این‌چنینی نشان می‌دهد که آمریکا عامل پشت پرده اصلی تروریسم است.

در این گزارش آمده است: در ماه مه، گروهی از تروریست‌ها که به دستور سیای آمریکا و سرویس اطلاعاتی کره‌جنوبی وارد خاک کشور ما شده بودند، قصد داشتند با استفاده از مواد شیمیایی و بیولوژیک رهبر ما را ترور کنند که دستگیر شدند.

خبرگزاری کره‌شمالی گزارش داد: این رویداد نشان‌دهنده ماهیت واقعی آمریکا به عنوان عامل اصلی پشت تروریسم است.

کره‌شمالی اعلام کرد: آمریکا مانند آفتاب‌پرست رنگ عوض می‌کند تا اقدامات خود در راستای ساقط کردن دولت‌ها در سایر کشورها را توجیه نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین