کد خبر: ۱۰۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
دیدار تیم‌های واترپلوی دانشگاه آزاد و نفت امیدیه در هفته‌ی ششم لیگ برتر واترپلو به تعویق افتاد.
ناطقان: طی چند روز گذشته با آمدن مسئولان فدراسیون شنای اروپا(ایتالیا و مالت) به ایران محسن رضوانی و الکساندر بارلی تفاهم‌نامه‌ای را در مسیر توسعه ورزش‌های آبی در ایران امضا کردند. طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین فدراسیون شنای ایران و اروپا به خصوص کشور ایتالیا امضا شد تیم ملی واترپلوی ایران خود را برای حضور در رقابت‌های فینا ترافی که به میزبانی کشور مالت پیگیری خواهد شد آماده می‌کند.

اما به دلیل ملی‌پوش بودن تعداد زیادی از بازیکنان دو تیم واترپلوی دانشگاه آزاد و نفت امیدیه و حضور آن‌ها در اردوی آماده سازی تیم ملی، دیدار این دو تیم در هفته ششم لیگ‌برتر واترپلو به تعویق افتاد.

هفته ششم لیگ برتر واترپلوی ایران به دلیل کنسل شدن بازی تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود. دو دیدار این هفته‌ی رقابت‌های لیگ‌برتر واترپلو از فردا پنج‌شنبه ۲۰ مهر به میزبانی شهرهای تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

تیم‌ نماینده اصفهان و تیم مدعی عنوان قهرمانی سایپا، در نخستین بازی این هفته از عصر فردا پنج شنبه ۲۰ مهر به مصاف هم می‌روند. این دو تیم از ساعت ۱۶:۰۰ به میزبانی شهر اصفهان در مقابل هم به آب می‌زنند.

اما در دومین و آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر واترپلو، تیم‌های نفت و گاز گچساران و تیم جوان استخر شهید نوفلاح در مقابل هم به آب می‌زنند. این بازی نیز صبح روز جمعه ۲۱ مهر از ساعت  ۱۱:۰۰ با میزبانی استخر بین المللی ۹ دی تهران برگزار می‌شوند.

شایان به ذکر است که تیم نیروی زمینی ارتش نیز این هفته با قرعه استراحت رو برو است و در این هفته‌ بازی ندارد.

برنامه  بازی‌های هفته ششم لیگ برتر واترپلوی ایران:

نماینده اصفهان- سایپا، پنج‌شنبه ساعت ۱۶:۰۰

نفت و گاز گچساران- استخر شهید نوفلاح، جمعه ساعت ۱۱:۰۰

نفت امیدیه- دانشگاه آزاد، به دلیل اردوی تیم ملی واترپلو کنسل شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین