کد خبر: ۱۰۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:4مجرم که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر کردند،دستگیر شدند.
ناطقان: رضا علیزاده گفت: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر تردد خودروی پیکان در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد به قصد حفاری غیرمجاز،ضابطین یگان حفاظت شهرستان رودسر بلافاصله به صحنه وقوع جرم اعزام شدند.

وی ادامه داد:مجرمانی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر کردند، به همت نیروهای پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان دستگیر شدند.

علیزاده اضافه کرد:در جریان اجرای این عملیات و در اقدامی غافلگیرانه 4متهم در حین انجام جرم دستگیر شدند که در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کردند. با توجه به محرز بودن جرم این افراد،مجرمان برای تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی های بعدی به مرجع قضایی شهرستان رودسر ارجاع داده شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین