کد خبر: ۱۰۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
اولین پرواز مسیر بندرعباس به بندرلنگه با حضور مدیرعامل شرکت ایران ایر انجام شد.
ناطقان: اولین پرواز مسیر بندرعباس به بندرلنگه ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت ایران ایر انجام شد.

فرزانه شرفبافی به اتفاق فریدون همتی استاندار هرمزگان و ناصر شریفی نماینده مردم غرب استان در مجلس ظهر امروز جهت بررسی ایجاد خط پروازی بندرعباس به بندرلنگه و بلعکس و همچنین افزایش پروازهای فرودگاه بندرلنگه توسط یک فروند هواپیمای ATR جدید ایران ایر به بندرلنکه سفر کرد.

طی این سفر بازدیدی از روند فعالیت‌های فرودگاه بندرلنگه به عمل آمد و قرار شد در صورت فراهم شدن شرایط پروازی، مسیر بندرعباس به بندرلنگه و بلعکس به برنامه پروازی فرودگاه‌های هرمزگان افزوده شود.

در این بازدید ارسلان بهاری میمندی فرماندار بندرلنگه خواستار ایجاد این خط هوایی (بندرعباس به بندرلنگه و بلعکس) و همچنین افزایش پروازهای فرودگاه بندرلنگه شد.

ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه و حوزه شرق هرمزگان در ادامه طی سخنانی از زحماتی که طی برقراری این پروازها انجام شده است تشکر و قدردانی کرد و گفت: امروزه یکی از دغدغه‌های مردم این شهر افزایش پرواز بود که این مهم تحقق پیدا کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین