کد خبر: ۱۰۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
‌فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از درگیری مسلحانه در یکی از جایگاه‌های سوخت بندرعباس خبر داد.
ناطقان: ‌سرهنگ اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران از درگیری مسلحانه در یکی از جایگاه‌های سوخت بندرعباس خبر داد و اظهار کرد: ساعت 5:53 صبح امروز در پی اطلاع از وقوع یک فقره تیراندازی در یکی جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بنا بر اظهارات یکی  از کارگران پمپ‌بنزین در ساعت فوق فردی ناشناس که کلاه ایمنی بر سر داشته و چهره او قابل شناسایی نبوده وارد جایگاه شده و با کارگر پمپ‌ بنزین درگیر می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اثر سروصدا‌ بقیه کارگران نیز که در اتاق در حال استراحت بودند، متوجه درگیری شده و به طرف فرد ناشناس رفته ‌و با وی درگیر می‌شوند ‌که در این حین متوجه اسلحه کمری که در دست فرد ناشناس می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: کارگران درصدد گرفتن اسلحه از ضارب می‌شوند ‌که در همین حین یکی از کارگران جایگاه از ناحیه پای راست مورد اصابت تیر واقع شد و فرد ضارب نیز از محل متواری می‌شود.

سرهنگ مشایخ در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ‌همه‌جانبه مأموران برای شناسایی و دستگیری فرد ضارب و بررسی علل و انگیزه این اقدام توسط فرد ضارب ادامه دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین