کد خبر: ۱۰۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
در پایان هفته ششم لیگ‌برتر واترپلو تیم واترپلوی سایپا با پیروزی مقابل حریف خود به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.
ناطقان: از عصر امروز (پنجشنبه، ۲۰ مهر) رقابتهای هفته ششم لیگ برتر واترپلوی ایران با برگزاری یک دیدار آغاز شد. در نخستین بازی این هفته شاگردان مهدی پنام‌تاش توانستند بار دیگر به صدر جدول لیگ‌برتر واترپلو برسند. تیم سایپا که با پیروزی در همه‌ی بازی‌های خود مدعی جدی عنوان قهرمانی است، با کسب پیروزی پر گل مقابل تیم اصفهان بار دیگر به صدر جدول این رقابت‌ها بازگشت.

این دیدار عصر امروز از ساعت ۱۶:۰۰ به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد که با نتیجه ۲۵ بر ۷ به سود تیم میهمان(سایپای تهران) به اتمام رسید. با این نتیجه سایپا با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نفت امیدیه به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد.

در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ‌برتر واترپلو از صبح فردا(جمعه، ۲۱ مهر) دو تیم نفت و گاز گچساران و تیم استخر شهید نوفلاح از ساعت ۱۱:۰۰ به میزبانی استخر بین‌المللی ۹دی واقع در مجموعه ورزشی شیرودی تهران به مصاف هم می‌روند.

دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه، به دلیل حضور بازیکنان این دو تیم در اردوی آماده سازی تیم ملی واترپلو که جهت حضور در رقابت‌های فینا ترافی کشور مالت برگزار شده است، به تعویق افتاد.

برنامه‌ی بازی‌های روز دوم هفته‌ی ششم لیگ برتر واترپلو:
نفت و گاز گچساران- استخر شهید نوفلاح، ساعت ۱۱:۰۰ استخر بین‌المللی ۹ دی
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین