کد خبر: ۱۰۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در تهران از شهروندان خواست که از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.
ناطقان: اسماعیل نجار در این باره گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وزش باد شدید عصرگاهی در تهران از شهروندان می‌خواهم که با سازمان مدیریت بحران و نیروهای خدماتی، امدادی و انتظامی همکاری داشته و به توصیه‌های آنان توجه کنند.

وی با بیان اینکه تحقق ایمنی با مشارکت شهروندان امکان پذیر است خاطرنشان کرد: در همین راستا لازم است که شهروندان به منظور حفظ ایمنی خود به توصیه‌های پلیس و همچنین مدیران کل بحران توجه داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد ابعاد و شدت وزش باد شدید به اندازه یک طوفان باشد، اظهار کرد: با این وجود لازم است که شهروندان اصول ایمنی را رعایت کنند. از حضور در لبه پشت بام‌ها پرهیز کرده و در زیر درخت‌های تنومند و خشکیده توقف نکنند.

نجار با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران کشور کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی را به حالت آماده باش درآورده گفت: توصیه‌های لازم به دستگاه‌های مربوطه اعم از آتش نشانی، مدیریت بحران شهر تهران، اورژانس، پلیس، نیروهای شهرداری و... داده شده اما شهروندان نیز باید با ما همراهی داشته باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین