کد خبر: ۱۰۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
معاون اول رئیس جمهوری به منظور دیدار و مذاکره با مقامات عالیرتبه ترکیه و شرکت در اجلاس گروه D8 عصر چهارشنبه به ترکیه سفر می کند.
ناطقان: اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه به همراه شماری از وزیران و معاونین رئیس جمهوری سفری سه روزه به ترکیه خواهد داشت.

جهانگیری در این سفر با مقامات عالیرتبه ترکیه درخصوص راهکارهای توسعه مناسبات وآخرین تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو و رایزنی خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهوری همچنین در بخش دیگری از این سفر در اجلاس سران گروه D8 شرکت و ضمن دیدار با مقامات شرکت کننده در این اجلاس درخصوص توسعه روابط دوجانبه، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در زمینه های مختلف بین المللی و همکاری های چند جانبه مطرح خواهد کرد.

گفتنی است، گروه D8 گروهی اقتصادی متشکل از 8 کشور اسلامی در حال توسعه شامل ایران، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، مالزی، مصر و نیجریه است که با هدف تقویت و گسترش همکاری های اقتصادی کشورهای عضو از سال 1376 (1997 میلادی) آغاز به کار کرده است.
برچسب ها: جهانگیری ، سفر ، ترکیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین