کد خبر: ۱۰۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید دو تیم نفت و استقلال بازی بی روحی را به نمایش گذاشتند.
ناطقان: دیدار تیم‌های نفت و استقلال خوزستان با یک گل به سود نفت به پایان رسید. عبدالله ویسی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی زشت و بی روحی دو تیم به نمایش گذاشتند که سهم ما بیشتر بود. امید است که ما به لیگ برگردیم. ما به یک برد نیاز داریم. توانایی‌های ما این نیست ولی بازیکنان نمی‌توانند خودشان را به نمایش بگذارند. امیدوارم یک جایی این روند درست شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال نیاز به جذب بازیکن دارد گفت: چند تن از بازیکنان ما در حد لیگ دو بودند. باید تا نیم فصل امیدوار باشیم تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما بهتر از این‌ها را نداریم. ما از بی‌پولی نمی‌نالیم بلکه از بی‌صاحبی می‌نالیم. این که بازیکن نداند صاحبش چه کسی است آزارش می‌دهد. این آزار دهنده است که مسئولان امروز و فردا می‌کنند.

ویسی درباره نتیجه نگرفتن تیم‌های خصوصی تصریح کرد: فردی که مالک یک باشگاه می‌شود با تفکراتی می‌آید. زمانی که ببیند شرایط با تفکراتش جور نیست خرج نمی‌کند و نفر بعدی باید بدهی قبلی را بدهد. باشگاه ما الان ۱۳ میلیارد تومان بدهی دارد. در استان خوزستان استانداری حمایت می‌کند. اگر واقعا ظرفیت ما این است که سه تیم در لیگ برتر نداشته باشیم بهتر است تیم‌داری نکنیم. ما شده‌ایم جوجه اردک زشت!

او افزود: مردم من را می‌شناسند. من اگر کاندیدای مجلس بشوم یکسری من را می‌شناسند و رای می‌دهند و برخی نمی‌دهند. این که در بازی مقابل پرسپولیس برخی هوادران خوشحال بودند که سه گل بیشتر نخورده‌ایم خیلی ناراحت کننده است. مطمئنا روزهای بد تمام می‌شوند و روزهای خوب می‌آید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین