کد خبر: ۱۰۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
بازیکن تیم نفت گفت: نفت نماینده ایران در آسیا است و باید فکری به حال این تیم شود.
ناطقان: محسن بنگر مدافع تیم نفت تهران بعد از برد مقابل استقلال خوزستان گفت: قصد داشتیم از انتهای جدول خودمان را بالا بکشیم. فکر می کنیم حالا جایگاه بهتری داریم. حالا خیالمان راحت است. چون بازی سختی با استقلال داریم. به این امتیاز نیاز داشتیم.

او افزود:بازی بدی نبود. استقلال خوزستان نیز خوب بازی کرد. ما از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد. آن ها هم یک فرصت داشتند که خوش بختانه گل نشد.

بنگر درباره وضعیت وخیم تیم های خصوی اظهار کرد: باید تکلیف نفت را روشن کرد. امروز بازیکنان حواسشان به فوتبال نبود.امیدوارم تیم را به هر شخصی دادند آن را حمایت کند. چون ما نماینده و آبروی ایران در آسیا هستیم. این تیم ها بدهی زیادی دارد و به کسی که آن ها را می خرند فشار می آورد و باید از جیب خود پول زیادی بدهند. پرسپولیس هم همین طور بود. باید فکری به حال این تیم ها شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین